CLILAB Diagnòstics rep la visita de representants d’Atenció Primària del Penedès-Garraf

Tornar a Notícies
D'esquerra a dreta: Sílvia Miró, Rafael Comas, Daniel Ferrer-Vidal, Eva Casan, Laura Puigví i Eva Oliver

CLILAB Diagnòstics ha rebut la visita de Daniel Ferrer-Vidal, Gerent d'Atenció Primària de la Regió Sanitària Penedès, Eva Casan, Directora d’Operacions i Eva Oliver, Adjunta Assistencial.

Una trobada per reforçar la proximitat i la col·laboració en el diagnòstic clínic

Aquesta trobada ens ha permès presentar les últimes novetats de CLILAB, compartir projectes i detectar necessitats dels companys de l’Institut Català de la Salut de la regió sanitària Penedès, des d’una visió de proximitat i pel territori.

Durant la jornada, els representants d’Atenció Primària han conegut de primera mà l’activitat de CLILAB Diagnòstics a través d’una presentació sobre els nostres serveis i innovacions en anàlisis clíniques i anatomia patològica. Posteriorment, han realitzat una visita guiada pel laboratori, on han pogut observar com treballem per garantir resultats d’alta qualitat i temps de resposta ràpids, amb l’objectiu de donar el millor servei als professionals sanitaris i als pacients.

La proximitat, clau en l’atenció sanitària

CLILAB Diagnòstics aposta per un model de diagnòstic de proximitat, eficient i adaptat a les necessitats del territori. El contacte directe amb les institucions sanitàries del Penedès-Garraf permet una millor coordinació i una resposta més àgil en el diagnòstic, contribuint a una atenció mèdica més eficient i personalitzada.

Aquesta trobada reafirma el compromís de CLILAB Diagnòstics amb la innovació, la qualitat assistencial i el treball en xarxa amb el sistema sanitari.

Gràcies per la visita i per seguir impulsant junts la salut del territori!

Blog d'actualització científica

AVISOS I COMUNICATS

En aquest apartat podràs trobar tota la informació d'última hora relacionada amb el CLILAB Diagnòstics.

Trobaràs indicacions tècniques o notes informatives relacionades amb determinacions i també incidències climatològiques o els dies festius del CLILAB Diagnòstic.

NOTÍCIES D'INTERÈS GENERAL

Convocatòries CLILAB Diagnòstics