CLILAB Diagnòstics rep la visita de l’Institut de Diagnòstic per la Imatge (IDI)
Compartint visió sobre la transformació digital del laboratori clínic i l’anatomia patològica
CLILAB Diagnòstics ha rebut la visita de l’Institut de Diagnòstic per la Imatge (IDI) en una jornada orientada a compartir experiència i visió sobre la transformació digital del diagnòstic.
La visita ha comptat amb la participació del Dr. García Cuyàs, gerent; Virginia Benavente Ballesteros, adjunta a gerència i directora de planificació operativa; i Carlos Gallego Pérez, director de salut digital.
Durant la trobada, s’han identificat diversos punts en comú entre ambdues organitzacions, així com reptes compartits en l’àmbit del diagnòstic i la innovació tecnològica:
- Model en xarxa per garantir la cobertura assistencial
- Reptes en la digitalització, la gestió de dades i l’aplicació de la intel·ligència artificial
- Desenvolupament de dispositius POCT i solucions de telemedicina
- Necessitat de plataformes d’integració i repositoris d’imatges
Aquest tipus d’iniciatives permeten compartir experiència real i avançar conjuntament en la transformació digital del laboratori clínic i l’anatomia patològica, reforçant un model més eficient, connectat i orientat a la presa de decisions clíniques.